jaarvergadering 2024

De jaarvergadering was weer een succes met een grote opkomst.

De voorzitter heeft iedereen welkom geheten.

De secretaris heeft een opsomming van het jaar 2023 gegeven.

De penningmeester heeft ons meegenomen in de financiële wereld van de vereniging en dat zag er goed uit. De kascommissie, bestaande uit Fons Alberts en Jean van Haen, heeft de goedkeuring gegeven aan het bestuur.

Marijke Geilen en Fons Morel zijn opnieuw herkozen en zullen hun functie bij de vereniging voor de komende periode weer vervullen.

Ton Verblakt is aangedragen als nieuw bestuurslid. Omdat de statuten een maximaal van 9 bestuursleden aangeven is er aan de leden toestemming gevraagd om het aantal bestuursleden te mogen verhogen. Met een positieve stemming is Ton Verblakt gekozen als nieuw bestuurslid.

In de pauze werden we getrakteerd op koffie met een lekker stuk vlaai.

Na de pauze heeft Chris Dols ons een inkijkje gegeven in een boek met de titel Passiezusters. Dit nog uit te geven boek gaat over de passionisten zusters van het Gemmaklooster te Sittard. Als u een boek wilt reserveren dat kunt u een mail sturen naar: info@verloren.nl

De foto's geven een impressie van de avond. Door op de foto te klikken wordt deze uitvergroot